Powered By Blogger

2011. július 24., vasárnap

Pozitív gondolatok




Kivételes, egyedi ember vagyok.
Értékelem egyediségemet.Szabadon önmagam lehetek, és másoknak is megengedem, hogy szabadon önmaguk legyenek.




“Amit magadról gondolsz, hozzád tartozik; amit másokról gondolsz, az is hozzád tartozik. Amit rólad gondolnak, azzal semmi dolgod, ha meg akarod őrizni lelked békéjét.” (Tatiosz)


 ,,...Mindig azt mondd amit érzel,és úgy cselekedj, ahogy gondolod!..."(Gabriel Marqez)



“Az, hogy milyen a boldog ember élete, gondolatai milyenségén múlik: így hát ügyelj erre! Ne fogadj be sötét, negatív gondolatokat.” (Marcus Aurelius)




Ügyelek gondolataimra, mert irányítják szavaim. Ügyelek szavaimra, mert azok szabják meg tetteim. Ügyelek tetteimre, mert azok szabják meg szokásaim. Ügyelek szokásaimra, mert azok szabják meg jellemem. 



Nem azért szeretlek , ami vagy , hanem amivé válok , amikor veled vagyok ... !



Bőségben, egészségben és szeretetben élek. Életemnek értelme van.



 Felelősséget vállalok minden döntésemért, és tettemért. Valamennyi döntésem a javamat szolgálja.



 Öröm számomra szeretetet adni és kapni. Életemet boldoggá és sikeressé tudom tenni.



A változás életem természetes rendje. Élvezem és elfogadom a változást. Rendet tartok magamban és magam körül.



Az élet várt és váratlan módokon gazdagít. Életem minden percét értékelem.



Ha süt a nap, a meleg sugarakat élvezd, ha esik az eső, akkor pedig örülj az ázott föld illatának, és annak, hogy másnap minden élénk zöld lesz!



Elengedem a múltat, és mindenkinek megbocsátok. Örülni tudok embertársaim sikereinek. Képes vagyok a feltétel nélküli szeretetre.



 Elégedett, és kiegyensúlyozott vagyok. Békében és megértésben élek mindenkivel. Türelemmel figyelek másokra.


 Örömmel szélnek eresztek minden feszültséget, idegességet, előítéletet, és kritikát.



"Ha tudnám is, hogy holnap elpusztul a világ, még akkor is ültetnék egy almafát." Martin Luther



 Erős és talpraesett vagyok. Szélnek eresztek mindent, ami feleslegessé vált.



 Mindenkiben észreveszem a jót, a szeretetreméltót. Szeretem az embereket, szívesen segítek rajtuk. Elfogadom mások szeretetét, segítségét.



Bármilyen helyzetbe kerülök, nyugodt és higgadt maradok. Örömmel végzem a rám bízott feladatokat. Minden helyzetben feltalálom magamat.



Jól érzem magam. Nyugodt, energikus, és vidám vagyok. Szerveim egészségesen működnek.



 Bátran és őszintén szembenézek életem minden eseményével. Kész vagyok változtatni hozzáállásomon és szóhasználatomon.


Békében és megértésben élek mindenkivel. Türelemmel figyelek másokra. Minden helyzetben megtalálom a jót, a szépet, és a hasznosat.



Egészséges vagyok, és az is maradok. Napról napra, minden szempontból egyre jobban és jobban vagyok. Szeretteim testileg és lelkileg egészségesek, és szépen haladnak előre fejlődésük útján.



Könnyen megértek másokat. Örömmel nézem embertársaim fejlődését.



 Elengedem a régit, és befogadom az újat. Mindenkiből a legjobb énjét hozom elő.



Könnyedén és örömmel tanulok. Bármibe is kezdek, sikerre viszem azt. Minden problémámra megtalálom a megoldást.



Szeretetet, megértést és békességet teremtek magam körül. Gondolataimmal, szavaimmal és tetteimmel az emberiség fejlődését szolgálom.



Minden helyzetben megtalálom a jót, a szépet, és a hasznosat. Elfogadom és becsülöm magamat és embertársaimat. Bízom magamban, bízom belső bölcsességemben.



 Elfogadom és becsülöm magamat és embertársaimat. Bízom magamban, bízom belső bölcsességemben. Örömmel és bátran kezdek minden új dologba.

Őszinte, és becsületes vagyok. Gondolataimat bátran megosztom másokkal. Érzéseimet a megfelelő formában mindig őszintén kimutatom.



Minden helyzetben feltalálom magamat. Tanulékony vagyok, az új dolgokat örömmel fogadom. Jó kedvvel teszem a dolgomat.



Napról napra egyre boldogabbá, egyre teljesebbé válik életem. Tudatalattim végtelen intelligenciája felfedi előttem a válaszokat, irányt mutat a tanulásban.



 Örömmel és bátran kezdek minden új dologba. Bármilyen helyzetbe kerülök, nyugodt és higgadt maradok. Örömmel végzem a rám bízott feladatokat.



Az élet várt és váratlan módokon gazdagít. Életem minden percét értékelem.



Biztonságban vagyok. Életemet én irányítom.



Örömmel elengedem a haragot, a sérelmeket, mert ez szabaddá, könnyűvé és gondtalanná tesz. Minden perc szépségét felismerem.




 Egészséges, erős és elégedett vagyok. Az embereknek szüksége van rám. Öröm számomra szeretetet adni és kapni.



Könnyen fogadom a változást, szükség esetén magam is változom.



Hibáimból tanulok, eredményeimből erőt merítek. Életem alakulásáért én vagyok a felelős.



Tisztelettel fordulok a körülöttem élőkhöz. Örömmel fogadom életem minden új napját.



Biztonságban érzem magam. Összhangban állok a világmindenséggel. Minden élethelyzetben magabiztos maradok.



 Békesség van a szívemben és a lelkemben. A szeretet jegyében élek és cselekszem. Minden perc szépségt felismerem.



 Becsülöm és szeretem magam. Erényeimből és eredményeimből erőt merítek. Hibáimból tanulok, és azok révén is fejlődök.



Jó kapcsolatban vagyok embertársaimmal. Könnyen és jól döntök. Megbízom megérzéseimben, egyre intuitívabb vagyok.


Szeretni tudom magamat. Szabadon és örömmel fejezem ki gondolataimat és érzésemet. Biztonságban érzem magam.


 Egészséges ételekre vágyom. Csodálom testemet, megőrzöm egészségét.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése